Cronica enviada des del Kili:

Hem dinant a 3.600m i després hem pujat fins a Shira Camp que està a 3.750m. Hem pujat 750 m. molt drets i amb molta pols.

De moment això sembla les rambles hi ha molta gent i sobretot portejadors. Estem tots bé.

Cronica:

Ens llevem a les 6:30, esmorzem una especia de papilla de semola amb gust de xocolata, no te massa exit pero cal menjar-ne, llet en pols amb cacau i torrades amb truita. Aquest segurament sera l’esmorzar diari que tindrem
Esta nuvol pero el guia assegura que no ploura. Avui tenim 4-5 hores de terreny polsinos amb vegetacio baixa fins al Camp New Shira.

Hem dormit be en general. Comencem a pujar i veiem que hi ha una fila de gent i portejadors espectacular. Puja molt dret i amb molta pols, tal i com ens havien avisat al briefing que ens fa el guia cada dia al vespre, per cert el guia en cap es diu Everest.
Dinem a 3.700 i continuem, un toca a una guiri sense voler, ella riu i li demana perdo. Arribem a New Shira Camp, tambe hi ha molta gent, hem trigat 4 hores i 1/2, dinar inclos. Ens canviem i pugen les boires, el dia no ha estat esplendid, molt ennuvolat, pero bo per caminar. Ens queden moltes hores i no sabem que farem.

Finalment donem un volt pel camp, visitem unes coves acompanyats del guia que ens va comentant la vegetacio i vistes que tenim.
Al tornar ens presenten a tot el grup, ens canten la canço “Jambo Buana”, ho fan molt be i decidim agafar-la com a canço de l’expedicio, versionant-la una mica. Tambe creiem que es bon moment per ensenyar una de les nostres tradicions, un castell. Per tant ens proposem fer un 3 de 2 que executem a la perfeccio, amb 3 al pis de baix, 2 al primer i un fent d’anxaneta.

A continuacio passem tots per la camara del Xavi per fer fotos oficials, esta fent un reportatge espectacular.
Esperem el sopar, sopeta i macarrons, i a dormir d’hora com cada dia.

Foto amb el Meru peak al fons.

Canço oficial:

Jambo, Jambo Buana.
Tots junts hem fet, altra vegada.
Llampecs al cim, quina passada.
Hakuna Matata.

Canco original escrita segons sona:

Jambo, Jambo Buana.
Avari gani, nzuri sana.
Uagueni, mua kari bishua.
Hakuna Matata.

Traduccio:

Hola, hola senyor.
Com estàs? Molt bé.
Benvingut visitant al
Cap problema.

Nota: les faltes d’ortografia son degut a que el teclat de Tanzania no te accents.