Cronica enviada des del Kili: Estem a 3.900m. al Barranco Camp, avui hem pujat a dinar al costat del Lava Tower 4.500m., una torre de lava com diu el nom. Aquí alguns porten lleuger mal de cap, normal. Baixem fins al camp i tots perfecte. Passem la tarda molt tranquils. Demà pugem a dormir a 4.600m. per atacar cim a la nit. Ahir vem fer un castell a Shira Camp un 3 de 2, va ser un espectacle i ens va quedar perfecte.

Cronica: Avui ens hem llevat a les 6:30, que sera l’hora de cada dia, menys el dia d’atac al cim.
Ens rentem, cada dia ens portem un perol amb aigua calenta i una pastilla de sabo, mati i quan arribem de caminar per netejar-nos.

Ens posem a caminar a les 8, tenim un dia llarg i d’aclimatacio que sera l’unic ja que pujarem fins a 4.500 i tornem a la mateixa altura.
Anem a dinar al costat de Lava Tower on arribem perfectament pero anem mes calladets tot i que de tant en tant cantem la nova canço versionada.
La samarreta del Kili que ens vem fer triomfa, tothom ens comenta que fa molt goig.

Una vegada hem dinat i hem vist uns ratolinets que el guia ens diu que son ratolins d’herba o ratllats, el lloc esta molt brut, en general la muntanya la trobem molt bruta tot i que el guia ens diu que hi ha un grup de persones que setmanalment netegen, no ho sembla o encara han de passar…
Abans de baixar se’ns ha acostat uns nois de Girona que hem conegut per preguntar que poden fer amb un company que li fan mal als bracos. Li hem dit que baixar de seguida. Ja ens ha passat dues vegades que ens venen a preguntar que fer com si fossim experts…
Comencem a baixar cap al Camp Barranco i comencem a trobar algun riuet, encara no haviem trobat aigua, es deu a que a sobre hi ha un petit glaciar, el Arrow Glacier. El paisatge millora amb les plantes d’altura que es diuen ‘Lobelies gegants’ que el Cisco comenta que nomes es fan en tres llocs del mon.

Arribem al camp, hem trigat 5 hores i 15 minuts, dinar inclos. Ens rentem i fem el te amb les crispetes de cada dia que venen molt de gust, a partir d’aquest moment demanem que no ens posin sal al menjar, per tant les crispetes son amb sucre.
Anem a donar el volt pel camp per buscar al noi que no es trobava be, el veiem i esta be. Sopar a 2/4 de 7, sopa i arros amb salsa de verdures, avui ha estat una tarda mes tranquila.
A quarts de 8 anem cap a les tendes, massa d’hora pero a la tenda menjador teniem fred. No ens adormim fins tard i costa mantenir hores seguides dormint degut a l’altura. La nit es molt neta i clara.

Nota: les faltes d’ortografia son degut a que el teclat de Tanzania no te accents.